CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?
  • Įvykių filtravimas
  • Pritaikymas praktikoje

Was this helpful?

  1. Užduotys

Įvykių srautas

Įvykių srautas yra viena vertingiausių TopBroker sistemos dalių. Įvykių srautą galite rasti kiekvieno kontakto arba NT objekto vidiniame puslapyje, pirkėjų užklausų, darbinių procesų ir užduočių vidiniuose puslapiuose bei savo darbalaukyje. Čia vienoje (ir tuo metu jums aktualiausioje) vietoje matysite visus komentarus, susijusius su konkrečia užduotimi bei užduoties statuso pakeitimus (atlikta/neatlikta). Įvykių sraute komentarai ir užduoties statuso pakeitimai pateikiami chronologine seka – naujausi įvykiai matomi srauto viršuje.

Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?

Su konkrečia užduotimi susiję įvykiai bus automatiškai įtraukti į tos užduoties įvykių srautą ir bus matomi visų su užduotimi susijusių įrašų įvykių srautuose. Pavyzdžiui, jei užduotis „paruošti sutartį su Barbora dėl namo pirkimo“ turi susijusį kontaktąBarborą Radvilaitę, visi komentarai apie sutarties ruošimą bus matomi ne tik užduoties įvykių sraute, bet ir Barboros Radvilaitės įvykių sraute.

Įvykių filtravimas

Čia galite pasirinkti, kokius įvykių tipus norite matyti įvykių sraute: komentarą, užduoties įvykdymo statusą. Pasirinkus filtrą, kiti įvykiai bus paslėpti iš įvykių srauto.

Pritaikymas praktikoje

Komentarai po užduotimi bus itin naudingi, jei užduotis kompleksinė ir jums reikia pasirašyti pastabas sau jos vykdymo eigoje. Pavyzdžiui, ruošiant sutartį, derybų metu gali būti verta pasižymėti pastabas komentaruose – dėl ko jau susitarta, kokie punktai dar liko nesuderinti.

Ypač didelę naudą pajusite, jei užduotį vykdote kartu su savo kolegomis – tokiu atveju visa jūsų komunikacija galėtų atsidurti vienoje vietoje, ne susirašinėjimuose laiškais, o kaip komentarai po kartu vykdoma užduotimi. Pavyzdžiui, užduoties aprašyme surašote visas suderėtas būsto pirkimo-pardavimo sąlygas ir pavedate kolegai paruošti galutinį sutarties failą. Kolega tai atlieka, į komentarą įkelia paruoštos sutarties variantą ir pažymi užduotį kaip atliktą. Jūs perskaitote, pamatote, kad yra klaidų – vėl pažymite užduotį kaip neatliktą, o komentare susakote, ką dar reikia pakoreguoti.

PreviousĮrašo savininkasNextKomentaras

Last updated 5 years ago

Was this helpful?