CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Užduočių filtravimas
  • Išsaugotos paieškos
  • Pritaikymas praktikoje
  • Masiniai veiksmai

Was this helpful?

  1. Užduotys

Užduočių sąrašas ir filtravimas

TopBroker sistemoje užduotys rūšiuojamos ne pagal alfabetą, o pagal užduoties sukūrimo laiką. Paspaudę ant Data galėsite pasirinkti, ar pirma norite matyti seniausiai sukurtas užduotis, ar šviežiausias. Taip pat konkrečias užduotis lengvai rasite pasinaudoję paieškos filtrais.

Užduočių filtravimas

Jei jūsų užduočių sąrašas ilgas ir norite atrasti konkrečią užduotį arba visas užduotis, kurios atitinka tam tikrus kriterijus, galite pagrindiniame užduočių puslapyje pasinaudoti filtrais ir atsirinkti kriterijus atitinkančias užduotis. Norėdami sukurti paieškos filtrą, užduočių puslapyje, dešinėje pusėje spauskite Sukurti filtrą. Tuomet išsirinkite iš filtrų sąrašo jums reikalingą filtrą. Pridėjus kiekvieną papildomą filtrą, atkris visos jo neatitinkančios užduotys – sąraše matysite tik tas užduotis, kurios atitinka visus jūsų pasirinktus filtrus.

Galite panaikinti nereikalingus filtrus spausdami x prie filtro pavadinimo arba paspauskite, kad išvalytumėte visus pasirinktus filtrus.

Išsaugotos paieškos

Jei manote, kad pagal tam tikrus filtrus suformuotos paieškos jums prireiks dažnai, spauskite Išsaugoti. Iššokusiame langelyje sukurkite saugomai paieškai pavadinimą ir pasirinkite privatumo nustatymus: priklausomai nuo to, ar paieška aktuali tik jums, ar jūsų komandai, ar visai įmonei. Tuomet spauskite Išsaugoti ir viskas!

Paieška atsidurs sąraše Mano paieškos ir dabar jums nebereikės kiekvieną kartą iš naujo suvedinėti tų pačių filtrų. Be to, pasirinkę jau išsaugotą paiešką visada galėsite ją pakoreguoti pagal tai, ko reikia konkrečioje situacijoje, pridėdami papildomus filtrus arba pašalindami neaktualius. Kolegų sukurtos paieškos, kurias jie nusprendė padaryti prieinamas ir jums, bus rodomos skyrelyje Bendrintos paieškos. Ten pat jūsų kolegos matys paieškas, kurias jūs sukūrėte ir pažymėjote kaip bendrintas arba viešas.

Pritaikymas praktikoje

Jei aktyviai naudosite užduotis savo darbams planuoti, greičiausiai jų sąrašas bus itin ilgas. Kadangi užduotis galima bendrinti ir su kolegomis.. Kadangi sąraše matysite ir atliktas, ir dar neatliktas užduotis, galite suskurti ir išsaugoti filtrus užduotims pagal statusą (atlikta/neatlika), taip galėsite iš sąrašo paslėpti visas jau atliktas užduotis.

Masiniai veiksmai

Kartais norėsite sąraše atrinkti tam tikrus įrašus (užduotis, kontaktus, NT objektus ar kt.) tam, kad atliktume vieną veiksmą su visais kriterijus atitinkančiais įrašais. Tokiu atveju jums pravers masiniai veiksmai – sukūrę paiešką ir atfiltravę visus reikalingus įrašus, galėsite vienu paspaudimu pažymėti juos visus ir pritaikyti vieną iš masinių veiksmų.

Bendrinimas – greitai ir lengvai galite pasidalinti su komanda visais savo privačiais įrašais. Arba padaryti privačiais tik jums aktualius įrašus, atitinkančius paieškos kriterijus.

Pakeisti savininką – vos keliais mygtuko paspaudimais visus aktualius įrašus galėsite perduoti savo kolegai.

Ištrinti – galėsite greitai ištrinti iš sistemos nebeaktualius įrašus. Pavyzdžiui, vienu paspaudimu pažymėti ir ištrinti visas atliktas užduotis. Tik prieš trindami gerai pagalvokite, ar įrašas tikrai negali praversti ateityje, ar jums tikrai negali reikėti patikrinti, ar kažkokia užduotis buvo atlikta, ar išvis nebuvo sukurta.

PreviousNaujos užduoties sukūrimasNextUžduoties vidinis puslapis

Last updated 5 years ago

Was this helpful?