CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Priminimai apie užduotis
  • Papildomi laukai

Was this helpful?

  1. Užduotys

Naujos užduoties sukūrimas

Užduotis galite kurti trimis būdais: per užduočių modulį, per kitų modulų vidinius puslapius arba per kalendorių.

Pirmasis būdas – eiti į puslapį Užduotys ir viršutinėje juostoje, spausti Sukurti naują.

Antrasis būdas – eiti į aktualaus kontakto, NT objekto, darbinio proceso arba pirkėjo užklausos vidinį puslapį ir informacinėje juostoje esančiame blokelyje Užduotys spausti parinkčių mygtuką. Norėdami priskirti egzistuojančią užduotį, rinkitės opciją Ieškoti tarp esamų ir pasirinkite iš jau sukurtų užduočių sąrašo. Jei norite sukurti visiškai naują užduotį, spauskite Sukurti naują.

Trečiasis būdas – eiti į puslapį Kalendorius.

Iššokusiame naujos užduoties langelyje įveskite užduoties pavadinimą, taip pat galite pridėti ir išsamesnį užduoties aprašymą. Tuomet rekomenduojame pasirinkite užduoties pradžios laiką, jei užduotį reikės atlikti vėliau, ir pabaigos laiką, jei užduotis turi konkretų terminą. Galite nusistatyti priminimus – jie ateis jums į el. paštą, o jei TopBroker paskyra bus sujungta su Google, gausite ir iššokančius priminimus (notifications). Jei darbas kartojasi, galite nustatyti užduoties pasikartojimo intervalą, kad nereikėtų kiekvieną kartą iš naujo rankiniu būdu kurti tos pačios užduoties. Tuomet spauskite Išsaugoti.

Priminimai apie užduotis

Jei aktyviai naudositės užduotimis, kiekvieną rytą gausite laišką į savo el. pašto dėžutę su artimiausiais darbais. Jame bus surašyta, kokios užduotys jūsų laukia šiandien, kokių darbų terminas artėja į pabaigą. Taip pat matysite vėluojančias užduotis, kurios sistemoje nepažymėtos kaip atliktos, nors pabaigos laikas jau praėjęs. Į šį sąrašą bus įtrauktos ir kolegų sukurtos, su jumis bendrintos užduotys.

Į rytinį laišką bus įtrauktos tik tos užduotys, kurios turi nurodytus užbaigimo terminus. Užduotys be nustatyto pabaigos laiko į laišką nebus įtraukiamos. Užduotys su pabaigos laiku į rytinį laišką su laukiančiais darbais bus įtraukiamos nepriklausomai nuo to, ar pažymėjote norą gauti priminimus.

Jei kurdami užduotį nustatėte priminimo laiką, būtent tuo metu jums bus išsiųstas atskiras laiškas ir, jei paskyra sujungta su Google, iššokantis priminimas (notification) apie vieną konkrečią užduotį.

Papildomi laukai

TopBroker sistemoje yra daug iš anksto paruoštų laukų informacijos pildymui, tačiau žinome, kad kiekvienas NT pardavėjas turi savo darbo stilių ir individualių poreikių. Todėl TopBroker sistemoje galite susikurti papildomus laukus – būtent tokius, kokie reikalingi jums. Pavyzdžiui, galite susikurti papildomą lauką „Prioritetas“ ir skirstyti užduotis pagal svarbą. Daugiau informacijos apie papildomus laukus rasite prie nustatymų, skyrelyje Papildomi laukai.

PreviousUžduotysNextUžduočių sąrašas ir filtravimas

Last updated 5 years ago

Was this helpful?