Naujos užduoties sukūrimas
Užduotis galite kurti trimis būdais: per užduočių modulį, per kitų modulų vidinius puslapius arba per kalendorių.
Pirmasis būdas – eiti į puslapį Užduotys ir viršutinėje juostoje, spausti Sukurti naują.
Antrasis būdas – eiti į aktualaus kontakto, NT objekto, darbinio proceso arba pirkėjo užklausos vidinį puslapį ir informacinėje juostoje esančiame blokelyje Užduotys spausti parinkčių mygtuką. Norėdami priskirti egzistuojančią užduotį, rinkitės opciją Ieškoti tarp esamų ir pasirinkite iš jau sukurtų užduočių sąrašo. Jei norite sukurti visiškai naują užduotį, spauskite Sukurti naują.
Trečiasis būdas – eiti į puslapį Kalendorius.
Iššokusiame naujos užduoties langelyje įveskite užduoties pavadinimą, taip pat galite pridėti ir išsamesnį užduoties aprašymą. Tuomet rekomenduojame pasirinkite užduoties pradžios laiką, jei užduotį reikės atlikti vėliau, ir pabaigos laiką, jei užduotis turi konkretų terminą. Galite nusistatyti priminimus – jie ateis jums į el. paštą, o jei TopBroker paskyra bus sujungta su Google, gausite ir iššokančius priminimus (notifications). Jei darbas kartojasi, galite nustatyti užduoties pasikartojimo intervalą, kad nereikėtų kiekvieną kartą iš naujo rankiniu būdu kurti tos pačios užduoties. Tuomet spauskite Išsaugoti.
Priminimai apie užduotis
Jei aktyviai naudositės užduotimis, kiekvieną rytą gausite laišką į savo el. pašto dėžutę su artimiausiais darbais. Jame bus surašyta, kokios užduotys jūsų laukia šiandien, kokių darbų terminas artėja į pabaigą. Taip pat matysite vėluojančias užduotis, kurios sistemoje nepažymėtos kaip atliktos, nors pabaigos laikas jau praėjęs. Į šį sąrašą bus įtrauktos ir kolegų sukurtos, su jumis bendrintos užduotys.
Į rytinį laišką bus įtrauktos tik tos užduotys, kurios turi nurodytus užbaigimo terminus. Užduotys be nustatyto pabaigos laiko į laišką nebus įtraukiamos. Užduotys su pabaigos laiku į rytinį laišką su laukiančiais darbais bus įtraukiamos nepriklausomai nuo to, ar pažymėjote norą gauti priminimus.
Jei kurdami užduotį nustatėte priminimo laiką, būtent tuo metu jums bus išsiųstas atskiras laiškas ir, jei paskyra sujungta su Google, iššokantis priminimas (notification) apie vieną konkrečią užduotį.
Papildomi laukai
TopBroker sistemoje yra daug iš anksto paruoštų laukų informacijos pildymui, tačiau žinome, kad kiekvienas NT pardavėjas turi savo darbo stilių ir individualių poreikių. Todėl TopBroker sistemoje galite susikurti papildomus laukus – būtent tokius, kokie reikalingi jums. Pavyzdžiui, galite susikurti papildomą lauką „Prioritetas“ ir skirstyti užduotis pagal svarbą. Daugiau informacijos apie papildomus laukus rasite prie nustatymų, skyrelyje Papildomi laukai.
Last updated