CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?
  • Įvykių filtravimas
  • Pritaikymas praktikoje

Was this helpful?

  1. Pirkėjų užklausimai

Užklausimo įvykių srautas

Įvykių srautas yra viena vertingiausių TopBroker sistemos dalių. Įvykių srautą galite rasti kiekvieno kontakto arba NT objekto vidiniame puslapyje, pirkėjų užklausų vidiniuose puslapiuose bei jūsų darbalaukyje. Čia vienoje (ir tuo metu jums aktualiausioje) vietoje matysite aktualią informaciją, susijusią su pirkėjo užklausa. Įvykių sraute chronologine seka pateikiama informacija apie užklausą atitinkančius komercinius pasiūlymus, taip pat čia rasite ir savo ar kolegų parašytus komentarus. Tačiau didžiausią įvykių srauto naudą pajusite kontakto įvykių sraute, kur galima fiksuoti daugiausia įvykių bei suplaukia informacija iš visų susijusių NT objektų ar kontaktų.

Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?

Su konkrečia pirkėjo užklausa susiję komentarai ir pardavimai bus automatiškai įtraukti į tos užklausos įvykių srautą ir į susijusių kontaktų įvykių srautus.

Jei visą svarbią ar vertingą informaciją drausmingai žymėsitės sistemoje, bus lengviau sekti savo darbo su pirkėjo užklausa procesą, o informacija atsispindės ne tik užklausos įvykių sraute, bet ir bus matoma visų su užklausa susijusių kontaktų įvykių srautuose.

Įvykių filtravimas

Čia galite pasirinkti, kokius įvykių tipus norite matyti įvykių sraute: komercinį pasiūlymą arba komentarą. Pasirinkus filtrą, kiti įvykiai bus paslėpti iš įvykių srauto.

Pritaikymas praktikoje

Dirbant su pirkėjų užklausomis ypač svarbu žinoti, kokie NT objektai jau buvo pasiūlyti klientui. Jei siūlote objektą iš savo ar kolegų turimų NT objektų TopBroker sistemoje, per pirkėjo užklausos vidinį puslapį galite išsiųsti komercinius pasiūlymus ir jų istorija atsispindės užklausos ir kontakto (kliento) vidinių puslapių įvykių srautuose. Jei siūlote NT objektą iš kitur (pavyzdžiui, iš NT portalo), tikrai verta tai pasižymėti atskiru komentaru pirkėjo užklausos įvykių sraute. Taip visa informacija bus tvarkingai saugoma vienoje vietoje, jūs nepamiršite, kokie NT objektai jau buvo pasiūlyti klientui ir nepasiūlysite to paties NT objekto du kartus.

PreviousUžklausimo įrašo savininkasNextUžklausimo komentaras

Last updated 6 years ago

Was this helpful?