CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Užklausų filtravimas
  • Išsaugotos paieškos
  • Masiniai veiksmai

Was this helpful?

  1. Pirkėjų užklausimai

Užklausų sąrašas ir filtravimas

TopBroker sistemoje užklausos rūšiuojamos ne pagal alfabetą, o pagal užklausos sukūrimo datą, kad lengviausiai pasiekiamos būtų tos užklausos, su kuriomis aktyviai dirbate šiuo metu. Taip pat reikalingas užklausas lengvai rasite pasinaudoję paieškos filtrais.

Užklausų filtravimas

Jei bendrame užklausų sąraše jums reikia atrasti konkrečią užklausą arba visas užklausas, kurios atitinka tam tikrus kriterijus, galite pagrindiniame užklausų puslapyje pasinaudoti filtrais ir atsirinkti tik jums tinkamas užklausas. Norėdami sukurti paieškos filtrą, užklausų puslapyje, dešinėje pusėje spauskite Sukurti filtrą.Tuomet išsirinkite iš filtrų sąrašo jums reikalingą filtrą. Pridėjus kiekvieną papildomą filtrą, atkris visos jo neatitinkančios užklausos - sąraše matysite tik tas užklausas, kurios atitinka visus jūsų pasirinktus filtrus.

Galite panaikinti nereikalingus filtrus spausdami x prie filtro pavadinimo arba paspauskite Atšaukti, kad išvalytumėte visus pasirinktus filtrus.

Išsaugotos paieškos

Jei manote, kad pagal tam tikrus filtrus suformuotos paieškos jums prireiks dažnai, spauskite Išsaugoti. Iššokusiame langelyje sukurkite saugomai paieškaipavadinimą ir pasirinkite privatumo nustatymus: priklausomai nuo to, ar paieška aktuali tik jums, ar jūsų komandai, ar visai įmonei. Tuomet spauskite Išsaugoti ir viskas!

Paieška atsidurs sąraše Mano paieškos ir dabar jums nebereikės kiekvieną kartą iš naujo suvedinėti tų pačių filtrų. Be to, pasirinkę jau išsaugotą paiešką visada galėsite ją pakoreguoti pagal tai, ko reikia konkrečioje situacijoje, pridėdami papildomus filtrus arba pašalindami neaktualius. Kolegų sukurtos paieškos, kurias jie nusprendė padaryti prieinamas ir jums, bus rodomos skyrelyje Bendrintos paieškos. Ten pat jūsų kolegos matys paieškas, kurias jūs sukūrėte ir pažymėjote kaip bendrintas arba viešas. Pritaikymas praktikoje

Užklausų paieškos, ko gero, naudingiausios būtų tais atvejais, kai reikia rasti visas pirkėjų užklausas su žymomis „Skubu“. Arba jei yra sukurtas papildomas laukas „Užklausa aktuali iki…“, galite susikurti ir išsaugoti filtrą „Greitai pasibaigsiančios užklausos“, kuris automatiškai atrinktų užklausas, kurių terminas baigsis per ateinančias 14 dienų. Tai leistų geriau planuoti savo veiksmus: ieškoti NT objekto per papildomus kanalus arba susisiekti su klientu, pasiteirauti, ar dar vis ieško NT objekto, ar jau rado pats, o gal galima pratęsti užklausos terminą.

Masiniai veiksmai

Kartais norėsite sistemoje atrinkti tam tikrus įrašus (kontaktus, NT objektus ar pirkėjų užklausas) tam, kad atliktume vieną veiksmą su visais. Tokiu atveju jums pravers masiniai veiksmai – sukūrę paiešką ir atfiltravę visus reikalingus objektus, galėsite vienu paspaudimu pažymėti juos visus ir pritaikyti vieną iš masinių veiksmų.

Bendrinimas – greitai ir lengvai galite pasidalinti su komanda visais savo privačiais įrašais. Arba padaryti privačiais tik jums aktualius įrašus, atitinkančius bendrus kriterijus.

Pakeisti savininką – vos keliais mygtuko paspaudimais visus aktualius įrašus galėsite perduoti savo kolegai.

Ištrinti – galėsite greitai ištrinti iš sistemos nebeaktualius įrašus. Pavyzdžiui, kartą per kelis mėnesius galite atsirinkti įrašus pažymėtus žymomis „nebeaktualu“ arba „trinti“. Tik prieš trindami gerai pagalvokite, ar įrašas tikrai negali praversti ateityje – kad ir po dvidešimties metų.

PreviousNaujos užklausos sukūrimasNextPirkėjo užklausos vidinis puslapis

Last updated 6 years ago

Was this helpful?