CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?
  • Įvykių filtravimas

Was this helpful?

  1. NT objektai

Įvykių srautas

Įvykių srautas yra viena vertingiausių TopBroker sistemos dalių. Be to, kad įvykių sraute matysite suplanuotus darbus, čia plikas kontaktas arba NT objektas pradeda pasakoti savo istoriją ir teikia jums informaciją, kuri jums padės pardavimų procese.

Įvykių srautą galite rasti kiekvieno kontakto arba NT objekto vidiniame puslapyje, pirkėjų užklausų vidiniuose puslapiuose bei jūsų darbalaukyje. Čia vienoje (ir tuo metu jums aktualiausioje) vietoje matysite visą darbo su kontaktu arba NT objektu procesą. Įvykių sraute chronologine seka pateikiama informacija apie įvykusius pardavimus, taip pat čia rasite ir savo ar kolegų parašytus komentarus. Tačiau didžiausią įvykių srauto naudą pajusite kontakto įvykių sraute, kur galima fiksuoti daugiausia įvykių bei suplaukia informacija iš visų susijusių NT objektų ar pirkėjų užklausų.

Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?

Su konkrečiu NT objektu susiję komentarai ir pardavimai bus automatiškai įtraukti į NT objekto įvykių srautą ir į susijusių kontaktų įvykių srautus.

Jei visą svarbią ar vertingą informaciją drausmingai žymėsitės sistemoje, jums daugiau nebereikės sukti galvos, bandant atsiminti kiekvieno NT objekto istoriją. Nauda šiuo atveju yra ir momentinė (einamuoju laikotarpiu, žengiant sandorio link, jums reikia mažiau informacijos laikyti savo galvoje), ir ypač vertinga galvojant apie ilgalaikę perspektyvą – jei su tuo pačiu NT objektu vėl teks dirbti po keleto mėnesių arba metų, tikrai nebeatsiminsite svarbių smulkmenų, o užrašai jau bus seniai apdulkėję. Tuo tarpu TopBroker visa ši informacija bus saugoma ir lengvai pasiekiama įvykių sraute.

Įvykių filtravimas

Čia galite pasirinkti, kokius įvykių tipus norite matyti įvykių sraute: pardavimą arba komentarą. Pasirinkus filtrą, kiti įvykiai bus paslėpti iš įvykių srauto.

PreviousĮrašo savininkasNextKomentaras

Last updated 6 years ago

Was this helpful?