Įvykių srautas
Įvykių srautas yra viena vertingiausių TopBroker sistemos dalių. Be to, kad įvykių sraute matysite suplanuotus darbus, čia plikas kontaktas arba NT objektas pradeda pasakoti savo istoriją ir teikia jums informaciją, kuri jums padės pardavimų procese.
Įvykių srautą galite rasti kiekvieno kontakto arba NT objekto vidiniame puslapyje, pirkėjų užklausų vidiniuose puslapiuose bei jūsų darbalaukyje. Čia vienoje (ir tuo metu jums aktualiausioje) vietoje matysite visą darbo su kontaktu arba NT objektu procesą. Įvykių sraute chronologine seka pateikiama informacija apie įvykusius pardavimus, taip pat čia rasite ir savo ar kolegų parašytus komentarus. Tačiau didžiausią įvykių srauto naudą pajusite kontakto įvykių sraute, kur galima fiksuoti daugiausia įvykių bei suplaukia informacija iš visų susijusių NT objektų ar pirkėjų užklausų.
Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?
Su konkrečiu NT objektu susiję komentarai ir pardavimai bus automatiškai įtraukti į NT objekto įvykių srautą ir į susijusių kontaktų įvykių srautus.
Jei visą svarbią ar vertingą informaciją drausmingai žymėsitės sistemoje, jums daugiau nebereikės sukti galvos, bandant atsiminti kiekvieno NT objekto istoriją. Nauda šiuo atveju yra ir momentinė (einamuoju laikotarpiu, žengiant sandorio link, jums reikia mažiau informacijos laikyti savo galvoje), ir ypač vertinga galvojant apie ilgalaikę perspektyvą – jei su tuo pačiu NT objektu vėl teks dirbti po keleto mėnesių arba metų, tikrai nebeatsiminsite svarbių smulkmenų, o užrašai jau bus seniai apdulkėję. Tuo tarpu TopBroker visa ši informacija bus saugoma ir lengvai pasiekiama įvykių sraute.
Įvykių filtravimas
Čia galite pasirinkti, kokius įvykių tipus norite matyti įvykių sraute: pardavimą arba komentarą. Pasirinkus filtrą, kiti įvykiai bus paslėpti iš įvykių srauto.
Last updated