Susiję Kontaktai

Prie NT objekto galite pridėti vieną ar kelis susijusius kontaktus. Susiję kontaktai gali būti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys: NT objekto savininkas, valdanti įmonė, tos įmonės darbuotojai ir t.t.

Susijusių kontaktų nauda

Susijusių kontaktų nauda atsiskleidžia įvykių sraute. Juk neretai pasitaiko, kad dirbama daugiau nei su vienu kontaktu prie vieno ar kelių NT objektų, su keliais asmenimis derinant skirtingus su objektu susijusius klausimus. Pridėti susijusius kontaktus ypač naudinga, jei jūsų klientas yra įmonė ir tenka dirbti su keliais tos įmonės atstovais vienu metu. Arba jei NT objekto pardavimo klausimais bendraujate su abiem sutuoktiniais. Susiję kontaktai gali būti ir kitų sričių profesionalai, su kuriais dirbate: notarai, antstoliai, architektai ir t. t.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokite, kad dirbate su įmone „Pavyzdinė valda“, kuri valdo komercinės paskirties patalpas. Šios įmonės atstovai yra Barbora ir Jogaila. Sistemoje kaip kontaktus įsivedate Barborą, Jogailą ir pačią įmonę „Pavyzdinė valda“. Visus šiuos kontaktus susiejate tarpusavyje. Tuomet nuėję į kontakto „Pavyzdinė valda“ puslapį galėtumėte įvykių sraute matyti viską, kas susiję su įmonės valdomu NT turtu ir tiksliai žinotumėte, kuriais klausimais bendravote su Barbora, o kuriais su Jogaila. Pavyzdžiui, kad su Jogaila susiskambinote ketvirtadienį ir aptarėte, kada atsilaisvina patalpos pirmame aukšte, o su Barbora antradienį pasirašėte sutartį dėl patalpų antrame aukšte.

Susijusio kontakto pridėjimas

Vidiniame NT objekto puslapyje susiraskite blokelį Susiję kontaktai ir spustelėkite parinkčių mygtuką. Jei norite pridėti susijusį kontaktą, kuris jau yra jūsų kontaktų sąraše, rinkitės Ieškoti tarp esamų ir pažymėkite reikalingą kontaktą.

Jei susijusio kontakto dar nėra sistemoje, tuomet rinkitės Pridėti naują – iššokusiame lange patogiai galėsite užpildyti visą informaciją, neišeidami iš pagrindinio NT objekto puslapio.

Jei paspausite ant susijusio kontakto vardo, pateksite į to kontakto vidinį puslapį ir matysite visą sistemoje suvestą informaciją apie jį. Jei kontaktas nebebus aktualus (susijęs), visada galėsite jį ištrinti, paspausdami x prie susijusio kontakto vardo.

Last updated