CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Darbinių procesų nauda
  • Darbinio proceso pridėjimas

Was this helpful?

  1. NT objektai

Darbiniai procesai

Šiame blokelyje matysite visus su NT objektu susijusius darbinius procesus – kuriame kiekvieno proceso etape esate šiuo metu ir koks artimiausias žingsnis judant galutinio tikslo link.

TopBroker sistemoje rasite iš anksto paruoštus šabloninius darbinių procesų tipus. Pavyzdžiui, pirkimo, pardavimo, sutarties pasirašymo procesams ir t. t. Visada galite šiuos šablonus redaguoti pagal save nustatymuose arba susikurti naujus, jums tinkamus.

Priklausomai nuo situacijos ir jūsų veiklos pobūdžio, prie vieno NT objekto galima priskirti keletą skirtingų darbinių procesų. Pavyzdžiui, NT objekto pardavimui ir turto vertinimo procedūrai.

Darbinių procesų nauda

Naudodami TopBroker darbinius procesus, galėsite lengviau organizuoti savo darbą. Juk dirbant su dešimtimis ar šimtais klientų ir NT objektų gali būti nelengva susigaudyti, kokiame etape yra kiekvienas jų ir kokie artimiausi veiksmai reikalingi. Be to, jūsų darbo diena ar savaitė susideda iš daugybės darbų, kurie yra pasikartojantys, turintys (ar galintys turėti) aiškius etapus. Naudodami darbinių procesų funkciją labai aiškiai matysite, kuriame etape esate su kiekvienu NT objektu ar pirkėjo užklausa, kada ir kokiais klausimais turite komunikuoti su savo kontaktais bei labai konkrečias užduotis, kurias turite atlikti, kad judėtumėte pirmyn savo tikslų link. Tai tarsi darbų sufleris, kuris neleidžia pamiršti ar suabejoti, ką turite daryti toliau.

Skirtingos užduotys susideda iš skirtingų etapų ir žingsnių, be to, procesas gali skirtis priklausomai nuo įmonės veiklos principų, todėl TopBroker sistemos nustatymuose galite susikurti atskirus darbinių procesų šablonus kiekvienam savo veiklos tipui (jeigu reikia įkvėpimo, galite panagrinėti arba naudoti mūsų siūlomus procesų pavyzdžius).

Sukūrę šabloną, galėsite jį naudoti konkrečių procesų progresui fiksuoti. Visi aktyvūs darbiniai procesai sukrenta į vieną vietą – atskirą puslapį Darbiniai procesai (jį rasite kairėje puslapio pusėje esančioje įrankių juostoje). Čia rasite visus savo darbinius procesus, sugrupuotus į aplankus pagal šablonus. Kiekvieno aplanko viduje rasite visų pagal tą šabloną sukurtų darbinių procesų sąrašą, galėsite juos grupuoti pagal etapus. Tai padės planuotis ateities žingsnius, pastebėti strigusius procesus ir nuspręsti, ką su jais daryti, o procesams užsibaigus arba nutrūkus, galėsite paanalizuoti savo darbo kokybę ir atrasti būdų tobulėti.

Darbinio proceso pridėjimas

Norėdami sukurti naują konkretaus sandorio ar tikslo darbinį procesą, eikite į NT objekto, kontakto arba pirkėjo užklausos vidinį puslapį ir informacinėje juostojesusiraskite skiltį Darbiniai procesai. Tuomet spauskite parinkčių mygtuką ir pasirinkite, ar norite priskirti darbinį procesą pagal jau esamą šabloną, ar sukurti naują.

Norėdami priskirti jau egzistuojantį darbinį procesą, spauskite Ieškoti tarp esamų, tuomet pasirinkite tinkamą kategoriją (šablono pavadinimą) ir pasirinkite iš jau sukurtų tos kategorijos procesų sąrašo.

Jei norite sukurti visiškai naują darbinį procesą pagal egzistuojantį šabloną, spauskite Sukurti naują. Iššokusiame langelyje įveskite darbinio proceso pavadinimą, sandorio vertę (ji gali būti ir nulinė), pasirinkite tinkamą šabloną ir žingsnį, kuriame esate šiuo metu. Tuomet spauskite Išsaugoti.

PreviousNT objekto kopijavimasNextSusiję Kontaktai

Last updated 6 years ago

Was this helpful?