CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Naujo įvykio pridėjimas
  • Įvykio redagavimas
  • Pritaikymas praktikoje

Was this helpful?

  1. Kontaktai

Kontakto istoriniai įvykiai

TopBroker sistemoje yra trys įvykių tipai: susitikimas, skambutis ir apžiūra. Galite kurti įvykius dar tik planuojamiems darbams. Tuomet jie atsidurs jūsų darbalaukio kalendoriuje ir jūs vienoje vietoje matysite visus jūsų laukiančius susitikimus, NT objektų apžiūras, lengvai atsiminsite, kada, kam ir dėl ko turite paskambinti. Taip pat galėsite ateities įvykiams užstatyti priminimus. Jie ateis jums į el. paštą, o jei TopBroker paskyra bus sujungta su Google, gausite ir iššokančius priminimus (notifications).

Beje, sistemoje taip pat galite fiksuoti ir praeities įvykius: jau atliktą skambutį, įvykusį susitikimą ar apžiūrą. Galite prie šių įvykių pasižymėti svarbią informaciją, kurios nenorite pamiršti.

Naujo įvykio pridėjimas

Kontakto vidiniame puslapyje iš karto matysite lentelę, kurioje galite pridėti įvykį. Norėdami sukurti naują įvykį, pasirinkite įvykio tipą. Tuomet spustelėkite ant datosir žemėlapyje pasirinkite tinkamą dieną. Paspaudę ant valandų, tokiu pat būdu galėsite pasirinkti įvykio laiką.

Kurdami įvykį turite galimybę parašyti komentarą – tai leis nepamiršti įvykio turinio ir svarbios informacijos. Jei įvykis dar tik planuojamas, greičiausiai norėsite nusistatyti priminimą. Kitu atveju palikite automatinį pasirinkimą Nepriminti.

Nuo susitikimų ir skambučių šiek tiek skiriasi įvykis Apžiūra. Čia galite ne tik įvesti datą, laiką bei komentarą, bet ir priskirti konkretų NT objektą.

Įvykio redagavimas

Norėdami redaguoti jau sukurtą įvykį, įvykių sraute susiraskite reikalingą įvykį ir paspauskite ant išskleidimo rodyklės. Tuomet pamatysite parinkčių mygtuką ir jį paspaudę galėsite redaguoti arba ištrinti įvykį.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokime, kad jums tik ką paskambino Jonas, kuris nori pirkti butą. Skambučio metu aptarėte Jonui išsiųstus komercinius pasiūlymus. Išgirdote vertingų komentarų, tad einate į įvykių srautą Jono kontakto puslapyje ir įvedate įvykį – skambutį. Komentare pasižymite jums aktualią informaciją – butas nr. 1 patiko, bet pasirodė per toli nuo viešojo transporto stotelės, bute nr. 2 Jonui užkliuvo mažas balkonas, nors patiko buto išplanavimas, o butą nr. 3 jis norėtų apžiūrėti gyvai. Tuomet įvedate naują įvykį – buto apžiūrą: nustatote datą ir laiką, priskiriate objektą ir nustatote, kad priminimas ateitų 2 valandos prieš buto apžiūrą. Po apžiūros, gali būti, norėsite taip pat užsirašyti komentarus, tad grįšite į įvykių srautąir paredaguosite įvykį, pridėdami komentarą.

PreviousKontakto įvykių srautasNextKomentarai apie kontaktą

Last updated 6 years ago

Was this helpful?