Įsivaizduokime, kad jums tik ką paskambino Jonas, kuris nori pirkti butą. Skambučio metu aptarėte Jonui išsiųstus komercinius pasiūlymus. Išgirdote vertingų komentarų, tad einate į įvykių srautą Jono kontakto puslapyje ir įvedate įvykį – skambutį. Komentare pasižymite jums aktualią informaciją – butas nr. 1 patiko, bet pasirodė per toli nuo viešojo transporto stotelės, bute nr. 2 Jonui užkliuvo mažas balkonas, nors patiko buto išplanavimas, o butą nr. 3 jis norėtų apžiūrėti gyvai. Tuomet įvedate naują įvykį – buto apžiūrą: nustatote datą ir laiką, priskiriate objektą ir nustatote, kad priminimas ateitų 2 valandos prieš buto apžiūrą. Po apžiūros, gali būti, norėsite taip pat užsirašyti komentarus, tad grįšite į įvykių srautąir paredaguosite įvykį, pridėdami komentarą.