Kontakto įvykių srautas

Įvykių srautas yra viena vertingiausių TopBroker sistemos dalių. Be to, kad įvykių sraute matysite suplanuotus darbus, čia plikas kontaktas pradeda pasakoti savo istoriją ir teikia jums informaciją, kuri jums padės pardavimų procese.

Įvykių srautą galite rasti kiekvieno Kontakto arba NT objekto vidiniame puslapyje, pirkėjų užklausų vidiniuose puslapiuose bei jūsų darbalaukyje. Čia vienoje (ir tuo metu jums aktualiausioje) matysite visą darbo su kontaktu arba NT objektu procesą. Įvykių sraute chronologine seka pateikiama informacija apie skambučius, laiškus, komercinius pasiūlymus, susitikimus ir apžiūras, pasirašytas sutartis. Taip pat čia rasite ir savo ar kolegų parašytus komentarus.

Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?

Jūsų susirašinėjimai paštu, įkeltos sutartys, išsiųsti komerciniai pasiūlymai ir parašyti komentarai bus automatiškai įtraukti į įvykių srautą. Kitus įvykius (skambučius, susitikimus ir apžiūras) reikės įvesti patiems.

Jei visą svarbią ar vertingą informaciją drausmingai žymėsitės sistemoje, jums daugiau nebereikės sukti galvos, bandant atsiminti kiekvieno skambučio ar susitikimo turinį. Nauda šiuo atveju yra ir momentinė (einamuoju laikotarpiu, žengiant sandorio link, jums reikia mažiau informacijos laikyti savo galvoje), ir ypač vertinga galvojant apie ilgalaikę perspektyvą – jei su tuo pačiu kontaktu ar NT objektu vėl teks dirbti po keleto mėnesių arba metų, tikrai nebeatsiminsite svarbių smulkmenų, o užrašai jau bus seniai apdulkėję.

Įvykių filtravimas

Jei prireiks greitai atrasti konkretų įvykį (pavyzdžiui, objekto apžiūrą), galėsite pasinaudoti filtrais, kurie atrinks tik jums aktualią informaciją: įvykį, komercinį pasiūlymą, el. laišką, sutartį arba komentarą.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokite, kad jūsų klientas – sėkminga ir gana sparčiai auganti IT įmonė. Pradėję nuo 5 žmonių komandos, jie per metus priima po 5–10 naujų darbuotojų, tad kas pora metų kreipiasi į jus, kad surastumėte jiems naujas, erdvesnes biuro patalpas. Kontaktas, su kuriuo dirbate – įmonės direktorius. Be abejo, jis jums pateiks formalius reikalavimus NT objektui (lokacija, parkingas ir pan.). Tačiau jūs galite kontakto įvykių sraute pasirinkti kategoriją Apžiūros ir matysite, kokius objektus esate jam aprodę anksčiau. Čia rasite ir komentarus, kuriuos parašėte po ankstesnių patalpų apžiūrų (pvz., „nepatiko žemos lubos ir ryškios spalvos interjere“). Taip lyg iš naujo susipažinsite su klientu, geriau pajausite jo skonį ir poreikius.

Taigi, galėsite iš karto atmesti dalį formalius kriterijus atitinkančių objektų. Arba kaip tik iš pirmo žvilgsnio galėsite atrinkti klientui tinkamiausią NT objektą. Tuomet jau paties objekto įvykių sraute galite paskaityti, kokie buvo kitų objektą apžiūrėjusių kontaktų įspūdžiai ir komentarai – tai padės jums ruošiantis aprodyti objektą, galėsite numatyti, kokių klausimų gali kilti, kokių trūkumų turi objektas ir t. t. Jei su objektu dirbate seniai, galėsite įvykių sraute rasti informaciją apie buvusius nuomininkus – ji taip pat gali būti naudinga parduodant (pavyzdžiui, „anksčiau šias patalpas nuomojosi kita IT įmonė, tačiau išaugo jas, kaip kad jūs išaugote savo senąjį biurą“).