CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Susijusių kontaktų nauda
  • Pritaikymas praktikoje
  • Susijusio kontakto pridėjimas

Was this helpful?

  1. Kontaktai

Susiję Kontaktai

Susiję kontaktai gali būti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys. Sąsajos tarp kontaktų gali būti įvairios: pavyzdžiui, giminystės arba verslo ryšiai.

Susijusių kontaktų nauda

Susijusių kontaktų nauda atsiskleidžia įvykių sraute. Juk neretai pasitaiko, kad dirbama daugiau nei su vienu kontaktu prie vieno ar kelių NT objektų. Sujungti kontaktus ypač naudinga, jei jūsų klientas yra įmonė ir tenka dirbti su keliais tos įmonės atstovais vienu metu. Arba jei NT objekto pirkimo klausimais bendraujate su abiem sutuoktiniais. Susiję kontaktai gali būti ir kitų sričių profesionalai, su kuriais dirbate: notarai, antstoliai, architektai ir t. t.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokite, kad dirbate su įmone „Pavyzdinė valda“, kuri valdo komercinės paskirties patalpas. Šios įmonės atstovai yra Barbora ir Jogaila. Sistemoje kaip kontaktus įsivedate Barborą, Jogailą ir pačią įmonę „Pavyzdinė valda“. Visus šiuos kontaktus susiejate tarpusavyje. Tuomet nuėję į kontakto „Pavyzdinė valda“ puslapį galėtumėte įvykių sraute matyti viską, kas susiję su įmonės valdomu NT turtu ir tiksliai žinotumėte, kuriais klausimais bendravote su Barbora, o kuriais su Jogaila. Pavyzdžiui, kad su Jogaila susiskambinote ketvirtadienį ir aptarėte, kada atsilaisvina patalpos pirmame aukšte, o su Barbora antradienį pasirašėte sutartį dėl patalpų antrame aukšte.

Susijusio kontakto pridėjimas

Vidiniame kontakto puslapyje susiraskite blokelį Susiję kontaktai ir spustelėkite parinkčių mygtuką. Jei norite pridėti susijusį kontaktą, kuris jau yra jūsų kontaktų sąraše, rinkitės Ieškoti tarp esamų ir pažymėkite reikalingą kontaktą.

Jei susijusio kontakto dar nėra sistemoje, tuomet rinkitės sukurti naują – iššokusiame lange patogiai galėsite užpildyti visą informaciją, neišeidami iš pagrindinio kontakto puslapio.

Jei paspausite ant susijusio kontakto vardo, pateksite į to kontakto vidinį puslapį ir matysite visą sistemoje suvestą informaciją apie jį. Jei kontaktas nebebus aktualus (susijęs), visada galėsite jį ištrinti, paspausdami x prie susijusio kontakto vardo.

PreviousNT ObjektaiNextDarbiniai procesai

Last updated 6 years ago

Was this helpful?