CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • NT objekto pridėjimas prie kontakto
  • Pritaikymas praktikoje

Was this helpful?

  1. Kontaktai

NT Objektai

Dalis kontaktų, su kuriais dirbate, ieško NT objekto, kita dalis – nori parduoti arba išnuomoti jiems priklausantį NT objektą. Pastaruoju atveju galite priskirti NT objektą kontaktui. Ši funkcija ypač patogi tiems, kas dirba su NT vystytojais arba NT valdytojais.

NT objekto pridėjimas prie kontakto

Vidiniame kontakto puslapyje susiraskite blokelį NT objektai ir spustelėkite parinkčių mygtuką. Jei norite pridėti jau sistemoje sukurtą NT objektą, rinkitės Ieškoti tarp esamų ir pažymėkite reikalingą kontaktą. Jei NT objekto dar nėra sistemoje, tuomet rinkitės Sukurti naują – iššokusiame lange patogiai galėsite užpildyti visą informaciją, neišeidami iš kontakto puslapio.

Jei paspausite ant NT objekto pavadinimo, pateksite į to objekto vidinį puslapį ir matysite visą sistemoje suvestą informaciją apie jį. Nebereikalingą NT objektą visada galėsite ištrinti, paspausdami x prie NT objekto pavadinimo. Pats susijęs NT objektas nebus ištrintas iš sistemos, tik sąsaja tarp kontakto ir NT objekto.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokite, kad kalbate telefonu su NT vystytoju, kuriam padedate parduoti butus jo statomame daugiabutyje. Kalbėdami su juo, prieš akis turėsite visus objektus. Jums nereikės stengtis atsiminti, apie kurį iš tų dešimties butų kalba klientas – vienu pelės paspaudimu galėsite patekti į reikalingo objekto puslapį, kur matysite ne tik objekto specifikacijas, bet ir visą su NT objektu susijusią informaciją (pvz., keliems žmonėms išsiuntėte komercinį pasiūlymą, kiek iš jų juo susidomėjo). Taip galėsite pokalbio metu išsamiai pristatyti situaciją, bus lengva greitai ir tiksliai atsakyti į jums pateikiamus klausimus.

PreviousKontakto redagavimas ir kopijavimasNextSusiję Kontaktai

Last updated 6 years ago

Was this helpful?