NT Objektai
Dalis kontaktų, su kuriais dirbate, ieško NT objekto, kita dalis – nori parduoti arba išnuomoti jiems priklausantį NT objektą. Pastaruoju atveju galite priskirti NT objektą kontaktui. Ši funkcija ypač patogi tiems, kas dirba su NT vystytojais arba NT valdytojais.
NT objekto pridėjimas prie kontakto
Vidiniame kontakto puslapyje susiraskite blokelį NT objektai ir spustelėkite parinkčių mygtuką. Jei norite pridėti jau sistemoje sukurtą NT objektą, rinkitės Ieškoti tarp esamų ir pažymėkite reikalingą kontaktą. Jei NT objekto dar nėra sistemoje, tuomet rinkitės Sukurti naują – iššokusiame lange patogiai galėsite užpildyti visą informaciją, neišeidami iš kontakto puslapio.
Jei paspausite ant NT objekto pavadinimo, pateksite į to objekto vidinį puslapį ir matysite visą sistemoje suvestą informaciją apie jį. Nebereikalingą NT objektą visada galėsite ištrinti, paspausdami x prie NT objekto pavadinimo. Pats susijęs NT objektas nebus ištrintas iš sistemos, tik sąsaja tarp kontakto ir NT objekto.
Pritaikymas praktikoje
Įsivaizduokite, kad kalbate telefonu su NT vystytoju, kuriam padedate parduoti butus jo statomame daugiabutyje. Kalbėdami su juo, prieš akis turėsite visus objektus. Jums nereikės stengtis atsiminti, apie kurį iš tų dešimties butų kalba klientas – vienu pelės paspaudimu galėsite patekti į reikalingo objekto puslapį, kur matysite ne tik objekto specifikacijas, bet ir visą su NT objektu susijusią informaciją (pvz., keliems žmonėms išsiuntėte komercinį pasiūlymą, kiek iš jų juo susidomėjo). Taip galėsite pokalbio metu išsamiai pristatyti situaciją, bus lengva greitai ir tiksliai atsakyti į jums pateikiamus klausimus.
Last updated