CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Komercinio pasiūlymo sukūrimas
  • Komercinio pasiūlymo peržiūra ir siuntimas
  • Apie komercinį pasiūlymą iš kliento perspektyvos

Was this helpful?

  1. Kontaktai

Komercinis pasiūlymas

Su TopBroker sistema lengvai ir greitai paruošite ir savo klientams išsiųsite informatyvius ir estetiškus komercinius pasiūlymus – elektroninius „lankstinukus“ su visa informacija apie NT objektą ir objekto nuotraukomis. Gavę pirkėjo užklausągalėsite atsirinkti tinkamą objektą naudodami paieškos filtrus, o tuomet vos keliais mygtuko paspaudimais išsiųsite klientui visą informaciją ir vaizdinę medžiagą apie jo kriterijus atitinkantį objektą. Ne tik jūsų reakcija į kliento užklausą galės būti žaibiška, bet ir pasiūlymas, kurį jam nusiųsite, patraukliai atrodys ir bus patogiai skaitomas tiek kompiuterio, tiek telefono ekrane.

Komercinio pasiūlymo sukūrimas

Norėdami sukurti komercinį pasiūlymą, turite nueiti į kontakto, kuriam siųsite pasiūlymą, vidinį puslapį. Čia, virš įvykių srauto, galėsite pasirinkti Kom. pasiūlymas. Atsidariusiame blokelyje parašykite komentarą (pvz., „Petrai, kaip ir tarėmės, siunčiu buto Nidos gatvėje komercinį pasūlymą“). Tuomet spauskite Įkelti dokumentus ir galėsite prisegti reikalingus failus iš savo kompiuterio (pavyzdžiui, NT objekto detaliuosius planus).

Toliau – svarbiausia ir smagiausia dalis. Spustelkite Priskirti NT objektus. Tuomet pasirinkite, ar norite sukurti naują objektą, ar norite pasirinkti iš jau esamų objektų. Jei kursite naują objektą, iššoks NT objekto informacijos anketa, kurią turėsite užpildyti. Jei rinksitės iš esamų NT objektų, jums bus atidarytas visų į sistemą suvestų NT objektų sąrašas. Jums tereikės pažymėti varneles prie tinkamų NT objektų ir paspausti Priskirti pažymėtus. Taip vienu pelės paspaudimu visi pasirinkti objektai suguls į vieną komercinį pasiūlymą.

Komercinio pasiūlymo ruošimas baigtas, spauskite Išsaugoti.

Taip pat galite komercinius pasiūlymus siųsti pagal suformuotą pirkėjo užklausą.

Komercinio pasiūlymo peržiūra ir siuntimas

Kai išsaugote komercinį pasiūlymą, įvykių sraute atsiranda įvykis Sukūrė komercinį pasiūlymą. Spustelkite ant rodyklės ir išsiskleidusiame blokelyje rasite tolimesnių veiksmų pasirinkimus. Galite spausti Peržiūrėti komercinį pasiūlymą ir patikrinti, kaip jis atrodys išsiųstas klientui.

Jei esate patenkinti ir nieko nebenorite koreguoti, spauskite Siųsti. Sistema automatiškai siūlys komercinį pasiūlymą siųsti pasirinktam kontaktui pagrindiniu sistemoje įvestu el. paštu, tačiau galėsite šią informaciją koreguoti: pakeisti pagrindinį kontaktą arba pridėti papildomų.

Išsiuntus komercinį pasiūlymą, informacija įvykių sraute atsinaujins – išskleidę įvykio blokelį matysite prierašą, kada komercinis pasiūlymas buvo išsiųstas. Taigi, niekada neteks abejoti, ar komercinį pasiūlymą jau išsiuntėte, ar tik sukūrėte ir pamiršote išsiųsti.

Apie komercinį pasiūlymą iš kliento perspektyvos

Jūsų klientas gaus nuorodą į sukurtą komercinį pasiūlymą. Ją paspaudęs klientas matys tokį patį vaizdą, kokį matėte ir jūs, jei spaudėte Peržiūrėti komercinį pasiūlymą. Svarbu yra tai, kad vaizdas bus estetiškas, o komercinį pasiūlymą peržiūrėti bus patogu nepriklausomai nuo, ar klientas nuorodą atsidarė savo kompiuteryje, planšetėje, ar išmaniajame telefone.

Gavęs komercinį pasiūlymą klientas galės ne tik jį peržiūrėti, bet ir pasirinkti jam tinkamą datą, kada norėtų apžiūrėti sudominusį NT objektą bei prirašyti komentarą. Kliento pasirinkta data automatiškai įkris į jūsų darbo kalendorių.

PreviousKomentarai apie kontaktąNextEl. laiškas

Last updated 6 years ago

Was this helpful?