Komentarai apie kontaktą
TopBroker sistemos dalys, nors ir lanksčios, pateikia rėmus, kokia informacija turėtų būti saugoma. Tuo tarpu komentarai yra ta sistemos dalis, kuri jums suteikia visišką laisvę pasižymėti būtent jums aktualią informaciją, kuri visiškai priklauso nuo jūsų darbo specifikos ir metodų. Dar daugiau laisvės suteikia tai, kad komentaro lange galite įkelti failą.
Pritaikymas praktikoje
Pavyzdžių galima prigalvoti daug ir įvairių, bet pateiksime tik keletą tam, kad geriau pajaustumėte, kaip galite išnaudoti šios funkcijos galimybes. Pavyzdžiui, galite pasirašyti komentarą „Sunku susisiekti telefonu, bet greitai reaguoja į laiškus“. Tuomet kitą kartą atsidarę to kontakto įvykių srautą matysite, kad skambinti net neverta – sutaupysite sau laiko. Arba skubate ir neturite laiko tvarkingai suvesti informacijos į pirkėjo užklausos lentelę, bet galite greitai brūkštelėti komentarą, kuriame pasižymėsite pagrindinius punktus. Galite pasižymėti, kad nusiuntėte dovanėlę šiam klientui ir kitą kartą bendraudami su kontaktu galėsite pasiteirauti, ar jam patiko.
Trumpai tariant, variantų yra daug ir įvairių. Visa informacija, kuri yra aktuali jums, bet netelpa į sistemos siūlomus rėmus, gali laisva forma sugulti į komentarus.
Last updated