CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?
  • Įvykių filtravimas
  • Pritaikymas praktikoje

Was this helpful?

  1. Pardavimų sufleris

Įvykių srautas

Įvykių srautas yra viena vertingiausių TopBroker sistemos dalių. Įvykių srautą galite rasti kiekvieno kontakto arba NT objekto vidiniame puslapyje, pirkėjų užklausų ir darbinių procesų vidiniuose puslapiuose bei jūsų darbalaukyje. Čia vienoje (ir tuo metu jums aktualiausioje) vietoje matysite aktualią informaciją, susijusią su pirkėjo užklausa. Įvykių sraute chronologine seka pateikiama informacija apie užklausą atitinkančius komercinius pasiūlymus, taip pat čia rasite ir savo ar kolegų parašytus komentarus.

Kaip duomenys atsiranda įvykių sraute?

Pakeisti žingsniai ir jūsų komentarai bus automatiškai įtraukti į įvykių srautą. Taip pat į jį suplauks informacija iš susijusių kontaktų, NT objektų, pirkėjų užklausųįvykių srautų.

Jei visą svarbią ar vertingą informaciją drausmingai žymėsitės sistemoje, jums daugiau nebereikės sukti galvos, bandant atsiminti, kas įvyko kiekvieno darbinio proceso eigoje. Visada matysite, ne tik tai, koks žingsnis jūsų laukia toliau, bet ir, pavyzdžiui, kodėl procesas užstrigo viename ar kitame žingsnyje. Turėsite prieš akis pilną vaizdą, o tai leis priimti geresnius sprendimus per trumpesnį laiko tarpą.

Įvykių filtravimas

Jei prireiks greitai atrasti konkretų įvykį, galėsite pasinaudoti filtrais, kurie atrinks tik jums aktualią informaciją: žingsnį, komercinį pasiūlymą, el. laišką, skambutį, susitikimą, apžiūrą, užduotį, sutartį, pardavimą arba komentarą. Pasirinkus filtrą, kiti įvykiai bus paslėpti iš įvykių srauto.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokime, kad jūs dirbate prie sutarties paruošimo proceso. Kitas žingsnis – perduoti sutartį teisininkui, tačiau prieš siunčiant jums reikia įsitikinti, kad surašėte visus pakeitimus, kuriuos reikia padaryti. Pasirenkate filtrą El. laiškas ir vienoje vietoje turite visus susirašinėjimus tiek su pirkėju, tiek su pardavėju (arba jų atstovais). Taip lengvai peržiūrėsite visus sutartį liečiančius susirašinėjimus. Arba, jeigu svarbiausią informaciją apie derinamas sutarties sąlygas iš susirašinėjimų susirašote komentaruose, tuomet galite filtruoti tik komentarus. Bet kuriuo atveju tai bus daug lengvesnis kelias nei ieškoti susirašinėjimų savo el. pašto dėžutėje rankiniu būdu.

PreviousĮrašo savininkasNextKomentaras

Last updated 5 years ago

Was this helpful?