CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • Susijusių kontaktų nauda
  • Susijusio kontakto pridėjimas
  • Pritaikymas praktikoje

Was this helpful?

  1. Pardavimų sufleris

Susiję Kontaktai

Susiję kontaktai gali būti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys: NT objekto savininkas, valdanti įmonė, tos įmonės darbuotojai, rimtai svarstantys pirkėjai ir t. t.

Susijusių kontaktų nauda

Susijusių kontaktų nauda atsiskleidžia įvykių sraute. Juk dažniausiai siekiant tikslo dirbama daugiau nei su vienu kontaktu. Pavyzdžiui, prie susijusių kontaktų galite pridėti NT objekto savininką ir rimčiausius kandidatus įsigyti NT objektą, galbūt bus aktualu čia priskirti ir notarą, teisininką ar kitus sandorio proceso dalyvius. Kiekvieno iš šių kontaktų vidiniuose puslapiuose (jų įvykių srautuose) atsispindės su darbiniu procesu susiję veiksmai, o su kontaktais susiję veiksmai atsispindės darbinio proceso įvykių sraute.

Susijusio kontakto pridėjimas

Vidiniame darbinio proceso puslapyje, informacinėje juostoje, susiraskite blokelį Susiję kontaktai ir spustelėkite parinkčių mygtuką. Jei norite pridėti susijusį kontaktą, kuris jau yra jūsų kontaktų sąraše, rinkitės Ieškoti tarp esamų ir pažymėkite reikalingą kontaktą.

Jei susijusio kontakto dar nėra sistemoje, tuomet rinkitės Pridėti naują – iššokusiame lange patogiai galėsite užpildyti visą informaciją, neišeidami iš pagrindinio kontakto puslapio.

Jei paspausite ant susijusio kontakto vardo, pateksite į to kontakto vidinį puslapį ir matysite visą sistemoje suvestą informaciją apie jį. Jei kontaktas nebebus aktualus (susijęs), visada galėsite jį ištrinti, paspausdami x prie susijusio kontakto vardo.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokite, kad derinate sutarties dėl NT objekto pirkimo pasirašymą. Prie proceso turite tris susijusius kontaktus: NT objekto pirkėją, NT objekto savininką ir teisininką, kuris derina sutarties sąlygas. Užėję į darbinio proceso vidinį puslapį, matote, koks kitas žingsnis ir jei reikia susisiekti su kuriuo nors asmeniu ir jį paraginti ar pasitikslinti dėl proceso eigos, spaudžiate ant susijusio kontakto, iškart patenkate į jo vidinį puslapį, kur arba matote jo telefono numerį, arba (jei prie sistemos esate prisijungęs telefone) galite vienu mygtuko paspaudimu paskambinti reikalingam asmeniui. Po skambučio parašote komentarą to asmens kontakto puslapyje, komentaras nugula ir kontakto, ir darbinio proceso įvykių srautuose. Greita, paprasta ir patogu.

PreviousDarbinio proceso vidinis puslapisNextNT objektai

Last updated 5 years ago

Was this helpful?