Susiję Kontaktai

Susiję kontaktai gali būti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys: NT objekto savininkas, valdanti įmonė, tos įmonės darbuotojai, rimtai svarstantys pirkėjai ir t. t.

Susijusių kontaktų nauda

Susijusių kontaktų nauda atsiskleidžia įvykių sraute. Juk dažniausiai siekiant tikslo dirbama daugiau nei su vienu kontaktu. Pavyzdžiui, prie susijusių kontaktų galite pridėti NT objekto savininką ir rimčiausius kandidatus įsigyti NT objektą, galbūt bus aktualu čia priskirti ir notarą, teisininką ar kitus sandorio proceso dalyvius. Kiekvieno iš šių kontaktų vidiniuose puslapiuose (jų įvykių srautuose) atsispindės su darbiniu procesu susiję veiksmai, o su kontaktais susiję veiksmai atsispindės darbinio proceso įvykių sraute.

Susijusio kontakto pridėjimas

Vidiniame darbinio proceso puslapyje, informacinėje juostoje, susiraskite blokelį Susiję kontaktai ir spustelėkite parinkčių mygtuką. Jei norite pridėti susijusį kontaktą, kuris jau yra jūsų kontaktų sąraše, rinkitės Ieškoti tarp esamų ir pažymėkite reikalingą kontaktą.

Jei susijusio kontakto dar nėra sistemoje, tuomet rinkitės Pridėti naują – iššokusiame lange patogiai galėsite užpildyti visą informaciją, neišeidami iš pagrindinio kontakto puslapio.

Jei paspausite ant susijusio kontakto vardo, pateksite į to kontakto vidinį puslapį ir matysite visą sistemoje suvestą informaciją apie jį. Jei kontaktas nebebus aktualus (susijęs), visada galėsite jį ištrinti, paspausdami x prie susijusio kontakto vardo.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokite, kad derinate sutarties dėl NT objekto pirkimo pasirašymą. Prie proceso turite tris susijusius kontaktus: NT objekto pirkėją, NT objekto savininką ir teisininką, kuris derina sutarties sąlygas. Užėję į darbinio proceso vidinį puslapį, matote, koks kitas žingsnis ir jei reikia susisiekti su kuriuo nors asmeniu ir jį paraginti ar pasitikslinti dėl proceso eigos, spaudžiate ant susijusio kontakto, iškart patenkate į jo vidinį puslapį, kur arba matote jo telefono numerį, arba (jei prie sistemos esate prisijungęs telefone) galite vienu mygtuko paspaudimu paskambinti reikalingam asmeniui. Po skambučio parašote komentarą to asmens kontakto puslapyje, komentaras nugula ir kontakto, ir darbinio proceso įvykių srautuose. Greita, paprasta ir patogu.