CRM dokumentacija
  • Vartotojų gidas
  • NT objektai
    • NT objektai
    • NT objekto sukūrimas
    • NT objektų sąrašas ir filtravimas
    • NT objekto informacija
      • Vieta
      • Pavadinimas
      • Kaina
      • Pagrindiniai parametrai
      • Ypatumai
      • Aprašymas
      • Nuotraukos
      • Video, 3D turai
      • Papildomi laukai
    • Eksportas į NT portalus
    • NT objekto vidinis puslapis
    • NT objekto kopijavimas
    • Darbiniai procesai
    • Susiję Kontaktai
    • Susiję NT objektai
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
    • Sandorio fiksavimas
  • Kontaktai
    • Naujo kontakto sukūrimas
    • Kontaktų importavimas
    • Kontaktų sąrašas ir filtravimas
    • Kontakto vidinis puslapis
    • Kontakto redagavimas ir kopijavimas
    • NT Objektai
    • Susiję Kontaktai
    • Darbiniai procesai
    • Pirkėjo užklausos
    • Kontakto bendrinimas
    • Kontakto įrašo savininkas
    • Kontakto įvykių srautas
    • Kontakto istoriniai įvykiai
    • Komentarai apie kontaktą
    • Komercinis pasiūlymas
    • El. laiškas
    • Sutartis
  • Pirkėjų užklausimai
    • Naujos užklausos sukūrimas
    • Užklausų sąrašas ir filtravimas
    • Pirkėjo užklausos vidinis puslapis
    • Užklausimų darbiniai procesai
    • Užklausos susiję kontaktai
    • Užklausų bendrinimas
    • Užklausimo įrašo savininkas
    • Užklausimo įvykių srautas
    • Užklausimo komentaras
  • Pardavimų sufleris
    • Naujo darbinio proceso šablono sukūrimas
    • Darbinių procesų sąrašas ir filtravimas
    • Naujo darbinio proceso sukūrimas
    • Darbinio proceso vidinis puslapis
    • Susiję Kontaktai
    • NT objektai
    • Pirkėjų užklausos
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Užduotys
    • Naujos užduoties sukūrimas
    • Užduočių sąrašas ir filtravimas
    • Užduoties vidinis puslapis
    • Bendrinimas
    • Įrašo savininkas
    • Įvykių srautas
    • Komentaras
  • Papildomi laukai
    • Laukų tipai
    • Papildomų laukų kūrimas ir tvarkymas
  • Mobilioji programelė
    • Skambučių asistentas
  • Integracijos
    • Sujungimas su NT tinklapiu
Powered by GitBook
On this page
  • NT objekto pridėjimas
  • Pritaikymas praktikoje

Was this helpful?

  1. Pardavimų sufleris

NT objektai

Didžioji dalis jūsų darbinių procesų bus susijusi su konkrečiais NT objektais. Pridėkite juos prie darbinio proceso, kad bet kada vienu mygtuko paspaudimu galėtumėte patekti į aktualaus NT objekto vidinį puslapį ir jame esančią išsamią NT objekto informaciją. Taip pat darbinio proceso įvykių sraute atsispindės su NT objektu susiję įvykiai.

NT objekto pridėjimas

Vidiniame darbinio proceso puslapyje, informacinėje juostoje, susiraskite blokelį NT objektai ir spustelėkite parinkčių mygtuką. Jei norite pridėti jau sistemoje sukurtą NT objektą, rinkitės Ieškoti tarp esamų ir pažymėkite reikalingą kontaktą.

Jei NT objekto dar nėra sistemoje, tuomet rinkitės Pridėti naują – iššokusiame lange patogiai galėsite užpildyti visą informaciją, neišeidami iš kontakto puslapio.

Jei paspausite ant NT objekto pavadinimo, pateksite į to objekto vidinį puslapį ir matysite visą sistemoje suvestą informaciją apie jį. Nebereikalingą NT objektą visada galėsite ištrinti, paspausdami x prie NT objekto pavadinimo. Pats susijęs NT objektas nebus ištrintas iš sistemos, tik sąsaja tarp kontakto ir NT objekto.

Pritaikymas praktikoje

Įsivaizduokite, kad dirbate su procesu „NT objekto pardavimas“. Kitas žingsnis šiame procese – paskambinti galimiems interesantams. Kompiuteryje spaudžiate ant NT objekto pavadinimo, o telefone – ant susijusio kontakto (rimtai svarstančio pirkėjo) ir tiesiai iš kontakto vidinio puslapio skambinate interesantui. Kalbėdami su kontaktu, kompiuterio ekrane matysite visą informaciją apie NT objektą, o skambučio pabaigoje vienu mygtuko paspaudimu galėsite grįžti į darbinio proceso puslapį ir pakeisti žingsnį, jei skambutis buvo sėkmingas arba parašyti komentarą, jei skambučio metu buvo pasakyta kas nors reikšmingo.

PreviousSusiję KontaktaiNextPirkėjų užklausos

Last updated 5 years ago

Was this helpful?