Pavyzdžių galima prigalvoti daug ir įvairių, bet pateiksime tik keletą tam, kad geriau pajaustumėte, kaip galite išnaudoti šios funkcijos galimybes. Priklausomai nuo darbinio proceso pobūdžio, galite norėti užfiksuoti skirtingą informaciją. Pavyzdžiui, derinant sutartį, gali praversti derybų eigoje komentaruose pasižymėti jau pasiektus susitarimus, kad vėliau pasinaudoję filtrais visus juos turėtumėte vienoje vietoje. Jei procesas – darbas su pirkėjo užklausa, galite komentaruose žymėtis pačios užklausos korekcijas. Pavyzdžiui, jeigu pagal visus kliento kriterijus NT objekto nerandate ir susitariate, kad kažkuris kriterijus (pavyzdžiui, atstumas iki viešojo transporto stotelės) klientui visgi nėra gyvybiškai svarbus, komentare galite pasižymėti: panaikintas kriterijus „max 500 m iki viešojo transporto stotelės“.